Новини: Фокус на ремені - чому вигідно замінити всю систему ГРМ одразу?

01.06.19

                       

Тенденція до екологічності змушує виробників переглянути фундаментальні засади функціонування автомобіля. Інтеграція значного числа вузлів та систем двигунів у один механізм – це прогрес, до якого прагнуть Tesla i Ferrari, Golf i Mazda.  Цей крок дозволить зменшити викиди СО2 та зинизити витрати палива.

Протягом 25 років відбулася революція навісного обладнання. Наприклад, сучасні інженери проектують двигуни, застосовуючи привід одним ременем великої кількості компонентів. Натомість ще десятиріччя тому привід водяного насоса і генератора неможливо було забезпечити без допоміжних ременів. Сучасні системи отримали назву «привід навісного обладнання переднього розташування», або FEAD (FrontEndAuxiliaryDrive).

Зросла кількість автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння, у яких водяний насос включений в систему приводу газорозподільного механізму поряд, наприклад, з паливним насосом високого тиску. Згодом на ринку автозапчастин з’явилися комплекти для комбінованого ремонту всієї системи ГРМ. Тому замінити водяний насос і ремінь ГРМ одночасно стало економічно вигідно. Зробити це можна за допомогою ремкомплектів Dayco: компанія пропонує понад 300 варіантів актуальних комплектацій. В якості будьте впевнені: Dayco надає трирічну гарантію. Досвідчені автовласники звертаються до спеціалістів вузького профілю – до цього змушує постійна еволюція систем передачі потужності.

 Іноді з міркувань економії автосервіси виконують частковий ремонт, замінюючи тільки той компонент, що вийшов з ладу. Однак клієнт втратить набагато більше, коли деталь, що своєчасно не була замінена, виходить з ладу.