A.B.S.
A.B.S., 16097, Тормозной диск
Подивитися наявність і ціну для A.B.S., 16097
Показати автомобілі, де використовується A.B.S., 16097
Характеристика |
Значення |
Виробник |
A.B.S.
|
Номер |
16097
|
Опис |
Тормозной диск
|
Замінений на |
11097 |
Фотографії |
Зареєструйтесь, щоб переглядати фотографії.
|
Конструкторські номера для A.B.S., 16097
Кроси для A.B.S., 16097
Бренд |
Номер |
APEC BRAKING |
DSK902
|
ATE |
415105
, 515105
, 24011501051
, 24031501051
|
BENDIX |
561547B
, 561547BC
|
BOSCH |
0986478545
|
BRADI |
08574710
, 101201E
|
BRAKE ENGINEERING |
DI955149
|
BRECO |
BS7463
, BV7463
|
BREMBO |
08574710
, 08574711
, 08574714
|
CAR |
HPD717
|
CIFAM |
800263
|
DELPHI |
BG2749
|
FAG |
BS3824
|
FEBI BILSTEIN |
08347
|
FERODO |
DDF324
, DDF3241
, DDF324C1
|
FLENNOR |
FB110049C
|
FREMAX |
BD4061
|
FRI.TECH. |
DF137
|
FTE |
BS3824
|
GIRLING |
6026503
|
HAVAM |
HP57405
|
HELLA |
8DD355102771
, 8DD355102781
|
ICER |
78BD4061
|
JURID |
561547J
, 561547JC
|
KAWE |
632700
|
LEMFORDER |
14534
|
LPR |
A1361P
|
MAGNETI MARELLI |
431602041640
|
MAPCO |
15704
|
MAXGEAR |
190783MAX
|
METELLI |
230263
|
METZGER |
14476E
, 632700
|
MEYLE |
1155211041
, 1155211041PD
|
MGA |
D1063
|
MINTEX |
MDC770
|
MOPROD |
MBD434
|
NATIONAL |
NBD388
|
NK |
204742
, 314742
|
OBTEC A/S |
815424211
|
OPTIMAL |
BS3270
, BS3270C
|
PAGID |
53925PRO
, 53925
|
PEX |
140037
, 140037N
|
PILENGA |
5861
|
QH BENELUX |
632700
, BDC3824
|
QUINTON HAZELL |
BSF3824
, BDC3824
|
REMSA |
632700
|
ROADHOUSE |
632700
|
SEBRO |
2379
|
SIMER |
D1110
|
SPIDAN |
81488
|
STELLOX |
60204742SX
|
SWAG |
30908347
|
TEXTAR |
92057400
, 92057403
|
TRISCAN |
812029107
|
TRUSTING |
DF137
|
TRW |
DF2650
|
VAG |
4A0615301B
|
VAICO |
V1040017
|
VALEO |
186270
|
ZIMMERMANN |
100121500
, 100121552
|
Характеристики деталі A.B.S., 16097
Характеристика |
Значення |
Диаметр [мм] | 288 |
Толщина тормозного диска (мм) | 15 |
Минимальная толщина [мм] | 13 |
Высота [мм] | 46,5 |
Число отверстий в диске колеса | 5 |
Диаметр ступицы 1 [мм] | 68 |
Вес [кг] | 6,36 |
Тип тормозного диска | полный |