FRI.TECH.
FRI.TECH., 225.0, Комплект тормозных колодок, дисковый тормоз
Подивитися наявність і ціну для FRI.TECH., 225.0
Показати автомобілі, де використовується FRI.TECH., 225.0
| Характеристика |
Значення |
| Виробник |
FRI.TECH.
|
| Номер |
225.0
(2250)
|
| Опис |
Комплект тормозных колодок, дисковый тормоз
|
| Фотографії |
Зареєструйтесь, щоб переглядати фотографії.
|
Конструкторські номера для FRI.TECH., 225.0
Кроси для FRI.TECH., 225.0
| Бренд |
Номер |
| A.B.S. |
36919OE
, 36919
|
| APEC BRAKING |
PAD912
|
| ASHIKA |
5005500
, 5005593
|
| ATE |
602830
, 13046028302
|
| BENDIX |
571940S
, 571940X
, 571940
, 571940B
|
| BLUE PRINT |
ADC44251
|
| BOSCH |
0986424371
|
| BRECK |
219200070110
|
| BREMBO |
P54022
|
| DELPHI |
LP993
|
| DEX |
22250
|
| E.T.F. |
120702
|
| FEBI BILSTEIN |
16213
|
| FERODO |
FQT1093
, FDB1093
, FSL1093
|
| HERTH+BUSS JAKOPARTS |
J3605036
|
| ICER |
181118
, 181118700
|
| JAPANPARTS |
JPA593
, JPA500
, PA500MK
, PA593MK
, JPA500AF
, JPA593AF
, PA500AF
, PA593AF
|
| JURID |
571940D
, 571940J
|
| LPR |
05P615
|
| MGA |
359
|
| MINTEX |
MDB1727
|
| MK KASHIYAMA |
D6090
|
| NECTO |
FD6758A
|
| NK |
223032
, 229977
|
| OPEN PARTS |
BPA059002
|
| PAGID |
T3040
|
| PEX |
7427
|
| QUINTON HAZELL |
BP877
|
| RAICAM |
16610
, 6610
|
| RAISO |
RP1317
|
| REMSA |
059082
, 59012
, 59082
, 59002
, BPM059002
, BPM059012
, BPM059082
, PCA059002
, PCA059012
, PCA059082
, 059012
, 059002
|
| ROADHOUSE |
259082
, 259012
, 259002
|
| SAMKO |
5SP615
|
| SBS |
1501223032
, 1501229977
|
| SIMER |
694
|
| TEXTAR |
2192015114
, J3605036150
, 2192001
|
| TRW |
GDB1198
, GDB1317
|
| VALEO |
598318
|
| WAGNER |
WBP21920A
|
| WOKING |
P490312
, P490312
, P490302
, P490302
|
| ZIMMERMANN |
219201551
|
Характеристики деталі FRI.TECH., 225.0
| Характеристика |
Значення |
| Тормозная система | Trw-Lucas-Girling |
| Ширина (мм) | 129,9 |
| Высота [мм] | 73,5 |
| Толщина [мм] | 15,5 |
| проверочное значение | ECE R90 APPROVED |
| Колебания | с амортизатором колебаний |
| Датчик износа | с звуковым предупреждением износа |