FRI.TECH.
FRI.TECH., DF006, Тормозной диск
Подивитися наявність і ціну для FRI.TECH., DF006
Показати автомобілі, де використовується FRI.TECH., DF006
| Характеристика |
Значення |
| Виробник |
FRI.TECH.
|
| Номер |
DF006
|
| Опис |
Тормозной диск
|
| Фотографії |
Немає фотографій
|
Конструкторські номера для FRI.TECH., DF006
Кроси для FRI.TECH., DF006
| Бренд |
Номер |
| A.B.S. |
15814
|
| ABE |
C3G031ABE
|
| ACDELCO |
AC2264D
|
| AP |
14134
|
| ATE |
24011401031
|
| BENDIX |
561378B
|
| BOSCH |
0986478345
|
| BRADI |
1171914
|
| BRECO |
BS7370
|
| BREMBO |
08501310
|
| CAR |
142259
, HPD259
|
| CIFAM |
800163
|
| COMLINE |
ADC1209
|
| DELPHI |
BG349
, BG2349
|
| DENCKERMANN |
B130014
|
| E.T.F. |
196055
|
| FAG |
BS3519
|
| FEBI BILSTEIN |
03166
|
| FERODO |
DDF138
|
| FREMAX |
BD6055
|
| FTE |
BS3519
|
| GIRLING |
6016533
|
| GRAF |
DF29163
|
| HP (ZEBRA) |
53392
|
| INTERBRAKE |
FR211P
|
| JP GROUP |
BS1308
|
| JURID |
561378J
|
| KAGER |
370084
|
| KAWE |
616300
|
| KWP |
1029163
, 129163
|
| LEMFORDER |
16837
, 16837
|
| LPR |
F1211P
|
| MAGNETI MARELLI |
353611719140
|
| MALO |
D202523
|
| MAPCO |
15822
|
| METELLI |
230163
|
| METZGER |
14134
|
| MEYLE |
7155217010
|
| MINTEX |
MDC430
|
| NECTO |
WN441
|
| NK |
202523
|
| OPEN PARTS |
BDR116610
, BDA116610
|
| OPTIMAL |
BS1630
|
| PAGID |
51011
|
| PEX |
140182
|
| PILENGA |
5274
|
| QUINTON HAZELL |
BDC3519
|
| REMSA |
616610
, BDM616610
, 616300
|
| ROADHOUSE |
616610
, 616300
|
| ROULUNDS RUBBER |
D2264
|
| SASIC |
9004399J
|
| SBS |
171061
, 1815202523
|
| STOP |
561378S
|
| SWAG |
50903166
|
| TEXTAR |
98200037901
, 92037900
|
| TOPRAN |
300224
|
| TRISCAN |
812016121
|
| TRW |
DF1653BP
, DF1653
|
| VALEO |
186168
|
| WOKING |
D616300
|
| ZIMMERMANN |
250132000
|
Характеристики деталі FRI.TECH., DF006
| Характеристика |
Значення |
| Вес [кг] | 11,004 |
| Диаметр [мм] | 254 |
| Толщина тормозного диска (мм) | 14,5 |
| Минимальная толщина [мм] | 12,9 |
| ? фаски 2 [мм] | 78,5 |
| Количество отверстий | 5 |
| Высота [мм] | 31,5 |
| Тип тормозного диска | полный |