TRW
TRW, DF1597, Тормозной диск
Подивитися наявність і ціну для TRW, DF1597
Показати автомобілі, де використовується TRW, DF1597
| Характеристика |
Значення |
| Виробник |
TRW
|
| Номер |
DF1597
|
| Опис |
Тормозной диск
|
| Фотографії |
Зареєструйтесь, щоб переглядати фотографії.
|
Конструкторські номера для TRW, DF1597
Кроси для TRW, DF1597
| Бренд |
Номер |
| A.B.S. |
16103
|
| ABEX |
W0602
|
| AC DELCO |
AC2338D
|
| ACDELCO |
AC2338D
|
| APEC BRAKING |
DSK2010
|
| ATE |
412132
, 24011201321
, 24111201321
|
| BENDIX |
345206
, 561554B
, 561554BC
|
| BOSCH |
986478095
, 0986478095
, F026A01021
|
| BRADI |
1063554
, 1062954
|
| BRAKE ENGINEERING |
DI955077
|
| BREMBO |
08558011
, 08558010
|
| CROSS |
5201010276P
, C4B010JC
, FST7210
|
| DBA |
DBA991
|
| DELPHI |
BG2670
, BS4514
, BG2671
|
| FAG |
BS4514
|
| FEBI BILSTEIN |
10755
|
| FERODO |
DRF553
, DDF553
, DDF5531
|
| FIRST LINE |
FBD468
|
| FTE |
BS4514
, BS4751
|
| GIRLING |
6015974
|
| HELLA |
8DD355102881
|
| JURID |
561554J
|
| LEMFORDER |
17000
, 27222
|
| LPR |
B2401P
|
| MAGNETI MARELLI |
353610635540
|
| MAPCO |
15653
|
| MAXGEAR |
191799
|
| METELLI |
230400
|
| METZGER |
1063554
|
| MEYLE |
3155233009
, 3155233009PD
|
| MGA |
D1322
|
| MINTEX |
MDC834
|
| NATIONAL |
NBD410
|
| NK |
311533
, 201533
|
| OBTEC A/S |
131357
|
| PAGID |
50416
|
| PEX |
140107
|
| QH BENELUX |
57378
|
| QUINTON HAZELL |
BSF4751
, BDC4751
|
| REMSA |
651000
|
| ROADHOUS |
651000
|
| ROADHOUSE |
651000
|
| ROULUNDS RUBBER |
D2338
|
| SBS |
1815201533
|
| SEBRO |
2448
|
| SWAG |
20910755
|
| TEXTAR |
98200058401
, 92058400
, 92058403
|
| TRISCAN |
812011128
|
| VALEO |
186631
|
| WOKING |
P651000
|
| ZIMMERMANN |
1501272
, 150127250
, 150127200
, 150127252
|
Характеристики деталі TRW, DF1597
| Характеристика |
Значення |
| Диаметр [мм] | 324 |
| Толщина тормозного диска (мм) | 12 |
| Минимальная толщина [мм] | 10,4 |
| Диаметр центрирования [мм] | 75 |
| Высота [мм] | 61 |
| Количество отверстий | 5 |
| Размер резьбы | 15 |
| ? фаски 2 [мм] | 120 |
| Тип тормозного диска | полный |