TRW
TRW, DF1950, Тормозной диск
Подивитися наявність і ціну для TRW, DF1950
Показати автомобілі, де використовується TRW, DF1950
| Характеристика |
Значення |
| Виробник |
TRW
|
| Номер |
DF1950
|
| Опис |
Тормозной диск
|
| Фотографії |
Зареєструйтесь, щоб переглядати фотографії.
|
Конструкторські номера для TRW, DF1950
Кроси для TRW, DF1950
| Бренд |
Номер |
| A.B.S. |
15945
|
| ABEX |
W0459
|
| AC DELCO |
AC2362D
|
| ACDELCO |
AC2362D
|
| APEC BRAKING |
DSK198
|
| ATE |
412123
, 24011201231
|
| BENDIX |
345026
, 561461B
|
| BLUE PRINT |
ADN14327
|
| BOSCH |
986478368
, 0986478368
, 0986AB5184
, 0986AB9690
|
| BRADI |
1322914
|
| BRAKE ENGINEERING |
DI953700
|
| BREMBO |
08493210
|
| CROSS |
5201010203P
, C31038JC
, C31038JCTU
|
| DELPHI |
BG379
, BS3674
, BG2379
|
| FAG |
BS3674
|
| FEBI BILSTEIN |
18700
|
| FERODO |
DDF133
, DDF1331
|
| FIRST LINE |
FBD047
|
| FTE |
BS3674
|
| GIRLING |
6019503
|
| GRAF |
DF29301
|
| HELLA |
8DD355102291
|
| HERTH+BUSS JAKOPARTS |
J3301038
|
| JAPANPARTS |
DI138
|
| JURID |
561461J
|
| KAGER |
370094
|
| LEMFORDER |
19031
, 19031
|
| LPR |
N2431P
|
| MAGNETI MARELLI |
353613229140
, 431602041510
|
| MAPCO |
15516
|
| METELLI |
230301
|
| MEYLE |
36155210012PD
|
| MINTEX |
MDC586
|
| NATIONAL |
NBD140
|
| NIPPARTS |
J3301038
|
| NK |
202216
|
| OBTEC A/S |
151284
|
| PAGID |
52308
|
| PEX |
140382
|
| PILENGA |
5335
|
| QH BENELUX |
53970
|
| QUINTON HAZELL |
610100
, BSF3674
, BDC3674
|
| REMSA |
610100
|
| ROADHOUSE |
610100
|
| ROULUNDS RUBBER |
D2362
|
| SBS |
1815202216
|
| SEBRO |
3951
|
| SWAG |
82918700
|
| TEXTAR |
98200051801
, 92051800
|
| TRISCAN |
812014107
|
| VALEO |
186481
|
| WOKING |
P610100
|
| ZIMMERMANN |
200250100
, 200250150
, 2002501
|
Характеристики деталі TRW, DF1950
| Характеристика |
Значення |
| Диаметр [мм] | 240,3 |
| Толщина тормозного диска (мм) | 12 |
| Минимальная толщина [мм] | 11 |
| Диаметр центрирования [мм] | 61 |
| Высота [мм] | 45 |
| Количество отверстий | 4 |
| Размер резьбы | 12,7 |
| ? фаски 2 [мм] | 100 |
| Тип тормозного диска | полный |